måndag 15 juni 2009

Måndag!

Jajamen idag är det måndag..
Har gått ytterligare en vecka.. guuud jag har blivit så dålig på att uppdatera bloggen..
men känner att jag liksom aldrig hinner med!

Men här kommer en liten uppdatering iaf..
I fredags kväll sålde vi Bmw´n... =( men den var alldeles för dyr för att ha som andra bil!
I lördags åkte vi upp till Borlänge för Sara och Macke hade sommarfest..
hmm det var inte mycket till sommarväder, konstant regn hela tiden, men jäääätte trevligt och roligt var det! Det var till och med gitarrspel och allsång..tack till Kalle och Stefan som spelade så bra för oss i partytältet trotts regnet, riktigt kul!
TACK Sara och Macke för en superfest.. Ni är underbara, hoppas ni kommer ner och hälsar på oss snart!

Söndag kom vi hem och var ganska trötta, åkte och tittade på en ny bil till mig, den var superfin!
Idag var vi och köpte bilen..
Det blev en VW Golf 1,6 av årmodellen 2000. Himlans fin är den.. perfekt liten bil för mig att åka fram o tillbaka till jobbet i! ;) Jag är jättenöjd!
Ska lägga upp bilder så småning om!

Kramar så länge!

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen för att ni kom å självklart så kommer vi ner så fort vi kan.
    Grattis till nya bilen :-)

    Bamsekramar från oss

    SvaraRadera