tisdag 9 mars 2010

Nu är det Mars och våren börjar närma sig!

Heeej!!!
Nu var det ju så där längesen jag skrev igen... åh jag är verkligen dålig på att uppdatera här
men det har varit så himla mycket med jobb så jag har verkligen inte känt att tiden har funnits
Men nu j-lar ska jag bättra mig..
Så redan imorgon lovar jag en ny uppdatering för då fyller ju lilla Max 2 år..
Så till helgen blir det full fart igen..
Fredag solokvist då gubben ska ut på galej, lugn hemmakväll väntar
Lördag Kristin, Tony och Nea kommer på middag och firar Maxen..
Söndag kalas för Max kl 14
Alla är välkomna men hör gärna av er så jag vet om ni kommer!
Imorgon blir denna charmknutte 2 år


Så vad har hänt mer... jooo
vi har lyckats haft vår tjejhelg igen.. denna gången var det här hos mig
så brudarna kom hit och man och barn fick bege sig nån annanstans :)
Här en läcker bild på Maria och Sara

Här är ju ännu en läcker bild... på mig, Sara och Helen

Victor har haft temavecka i skolan för ett tag sen och det var tema Musik
Victor spelade trummor... Coooling

Här är mina grabbar.. mysiga brorsor spelar Nintendo DS i soffan!
Max är väldigt intresserad av att titta...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar