söndag 18 april 2010

En underbar dag!!

Helgen har varit kort för min del eftersom jag jobbade igår..
det var en tung lördag att jobba då vi var underbemannade och hade otroligt mycket att göra, men det är ju kul att vi har att göra :)

Imorse åkte jag, Roger och Max in till Rålambshovsparkens för att leka, och vilken otroligt härlig dag det blev.. Max älskade parkleken i Rålis och åkte massa rutchkana och sparka boll och lekte i sandlådan etc. efter ett par timmar gick vi upp till kungsholmen för att äta brunch.. och det kändes att det va vår, vi satt ute i solen och åt.. så otroligt skönt var det.
Efter det åkte Roger till garaget för att mecka lite och jag och Max fortsatte vår dag på stan!
Max fick ta en liten tupplur i vagnen medans jag vandrade in mot centrala city!
Han sov en timme ungefär och vaknade lagom till vi var i kungsträdgården därifrån gick han
först genom hela kungsan och sedan hela skeppsbron där tog vi bussen 2 stationer (Max älskar att åka buss) sen gick vi hela folkungagatan för att avsluta dagen på uteserveringen på medis med ett glas vin!

En helt otroligt skön dag men herregud så trötta vi var när vi kom hem!
Max och jag tog ett skönt bad sen var det dags för lite kvällsfika och sen i säng med lillkillnen och han somna bums...
och helt ärligt det skulle jag nog oxå göra om jag la mig nu! :)

Det får vara allt för nu!

Kramar från en nöjd familj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar