tisdag 17 augusti 2010

I´m back!

Ja nu är jag tillbaka.. har varit borta hela sommaren för att jag helt enkelt inte orkade hålla på med bloggen, men nu tar jag lite nya tag och ska skärpa mig och uppdatera oftare!
I och med det så har jag även bytt design på bloggen!
Den är inte jättesnygg men får duga så länge!

Vi har nu haft 5 veckors semester och har precis börjat jobba igen, lite skönt att komma
tillbaka till alla vardagsrutiner.
Vi har haft en väldigt bra semester rest runt och hälsat på vänner och familj lite här o var i landet och bara njutit.. i början av semestern var vi mest hemma och på stranden med massor av sol och bad.. Det gilla Maxen.
Max var även en långhelg hos morfar o Ritva på landet.. så vi fick lite vuxentid.. jätteskönt, men när söndagen kom ville vi hämta Maxen snarast och han saknade nog mamma & pappa han blev himla glad när vi kom, och hela resan hem pratade han om morfar o Ritva och saker dom gjort!
Tack pappa och Ritva

Maxen pratar förövrigt som aldrig förr och det går undan.. ibland tror jag inte ens han hinner me själv haha men söt som attans är han!

ska lägga in lite bilder från sommaren lite senare..

Det var allt för nu
KRAM till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar