fredag 28 augusti 2009

Dags för en uppdatering!

Ja usch nu har jag verkligen varit skit dålig på att uppdatera bloggen!
Men va ska man säga.. arbetslivet och familjen tar upp all vaken tid!

Men vad har hänt ... hmm

Jo man jobbar och jobbar varje dag.. kul.. absolut.. men man känner ibland att man liksom inte räcker till!
Eller kanske är det timmarna på dygnet som inte räcker till..

Måndag - Onsdag denna vecka var Roger på tjänsteresa och jag och pojkarna var solo!
I onsdags kan jag säga att Max blev glad när pappa kom hem!

Men vi hade det bra.. med mysiga frukostar och såå!
Och i tisdags fick vi besök utav familjen Björlund!
Alltid lika trevligt.. vi grillade och drack några öl och bara hade det trevligt..
Love you both Sara o Macke!!

Victor har börjat skolan.. så det är mycket fritidsgården efter skolan nu mer!
skönt för honom att han fått lite nya kompisar även här hemma!

I helgen som var va vi på bröllop det var Gösta och Lina som gifte sig .. otroligt fint bröllop och en kanonfest efteråt med massor av trevligt folk!
Vigseln skedde i Ekerö kyrka och festen var på Rastaborgs slott... kan bara säga att det va helt underbart med övernattning o allt!
Jag kände i stort sett ingen inför detta bröllop men det gick över förväntan och jag hade jättetrevligt, det var så mycket trevliga människor där.

I går jobbade jag för första gången inne på vår arkitekt/projekt utställning inne i stan,
Det var riktigt roligt och lärorikt..

Idag hade vi väldigt mycket att göra på jobbet och mitt upp i alltihop ringer dom från dagis och talar om att Max har ramlat och skrapat upp pannan..... IGEN... men att det inte var nån fara och att han mådde bra o va pigg

Stackars lillla Maxen.. hans stackars panna får ta många smällar när han ramlar.. så nu har han ett stort skrapsår i pannan och lite under näsan och lite på kinden ..
men som tur är verkar han inte lida utav det!

Middag:

Ikväll fick barnen äta blodpudding(som dom båda älskar) eftersom Max är jättehungrig när vi kommer hem och Victor hade bråttom till fritidsgården!
medans jag o Roger senare åt oxfilé pasta med champinjoner när Max hade somnat och Victor gått till "gården"

Nu är det dags att avsluta.. ska ju jobba imorgon me!
Kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. We love you babe :-)
    Tack för en jättehärlig kväll.
    Miss u
    Puss

    SvaraRadera
  2. Låter som ni har det bra.
    *kram*

    SvaraRadera