onsdag 2 september 2009

En liten uppdatering!

Jo så var det ju dags för en liten uppdatering igen då!

Shit.. jag känner verkligen att jag aldrig har tid att skriva.. än mindre ladda upp bilder.. men jag lovar att det kommer lite bilder i helgen!

Jo så vad har hänt sen sist... hmmm
Jo förra lördagen så jobbade jag .. det var min jobblördag så trots rinnig näsa o lite hosta tog jag mig till jobbet..
Det var mycket att göra hela dagen så tiden gick fort..
Sen var det hem till familjen och njuta av lite fritid!

I måndags var det en tung dag.. eller ja rättare sagt en tung natt.. Max hade lite mardrömmar (tror jag) på natten.. så han började vakna precis när jag skulle gå o sova.. ingen bra tajming direkt.. :)..
Det blev ingen säng förrän framåt 01 på natten och efter det vaknade han "bara" 1gång/halvtimmen.. fram till 3 eller nåt sånt! så jag kan lova att jag var väldigt trött igår.. men inget som inte en god natts sömn kan bota.. och igår sov han jättebra.. så idag var man pigg igen!

Idag har jag jobbat.. stressat hem, hämtat mitt nya pass hos polisen, lagat mat för att sedan kasta mig i bilen tillbaka till jobbet för personalmöte..
men det gick bra och vid 20.30 var jag hemma igen ...

Imorgon är det också en hektisk dag då vi har leverantörskväll, med lite utbildning och sedan middag och lite dricka.. ska bli riktigt trevligt då vi är många från jobbet som ska dit!

Sen på fredag så ska jag träffa söta , rara Maria för en tjejkväll på stan...

Ja det är konstigt att när det väl är nåt som händer så är det allt på samma vecka...
men jag ser verkligen fram emot fredag då vi alltid har väldigt trevligt jag o Maria med våra utekvällar... :)

Nu är det dags för sängen!
Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar