fredag 2 mars 2012

dag 2 snart till ända

Det har varit en bra och givande dag inga direkta suktingar än
Familjen plockade fram fredagsmyset som bestod av både chips och Olw hjärtan, men nää lockade inte ens! Jag har druckit lite extra kaffe och vatten istället!

känns som om träningen går bra och kan ju bara bli bättre, för kondisen är ju INTE på topp kan jag lova, men detbkänns väldigt bra
Mår helt underbart bra och har mer energi känns det som, varblite sugen på att ta det traditionella glaset med rödvin men näää är inte värt
Det vill ju ändra på hur jag ser ut så då är det väl bara bita ihop!

Max har hittat en ny favorit i grönsaker ( han har bara ätit majs innan) och det är paprika så varje frukost och middag måste jag göra en liten tallrik till honom med paprika :) så söt !

Imorgon är det jobblördag vilket betyder att jag får åka in tidigare för att hinna med träningen sen ska bästa Maria komma på besök


Kan tyvärr inte lägga upp bilder från ipaden (så jävla kasst) så de kommer för sig själv nedan

Ha en super helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar