onsdag 7 mars 2012

Dag 7/30





Dagens middag blev detta
Lax, ris och grönsaker

Idag har varit en tung dag, har varit trött hela dagen och träningen kändes tung och jobbig men den genomfördes dock
Hoppas på en bättre dag imorgon med mer energi!!!

Go Go Go kämpa vidare bara jag gör ju detta för att få awsome resultat och det ska jag faan få!!

Har nog en rätt tuff helg framför mig oxå fest hos bästa Linn o Thomas på fredag, men jag e ju chaufför för jag dricker ingen alkohol denna månad:)
Det skall bjudas på kallskuren buffé så jag får välja ut det jag ska äta men vågen och en liten matlåda medföljer för säkerhets skull:)
Sen på lördag är det Max 4-årsdag så det blir lite kalas med tårta å bullar men jag har planerat att äta kesella med jordgubbar i kaffe!! Heja mig :)
Söndag är det middag och fika med min far och Ritva får helt enkelt bjuda på nåt gott recept som jag också kan äta och det finns det ju många att välja på
Nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag med mer energi imorgon

Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar