onsdag 13 maj 2009

Onsdag idag!

Nu har det gått ett tag sen jag skrev igen.. sorry, men har så mycket att göra hela tiden !

Måndag och tisdag var jag hemma med Max då han är superförkyld igen.. *suck*
stackarn tycker han är sjuk hela tiden.. hoppas verkligen att det blir bättre snart..
idag var Roger hemma så att jag kunde jobba.. imorgon så är det Roger som är hemma med honom igen, för jag har utvecklingssamtal med nya chefen imorgon .. ska bli himla intressant!

I övrigt har det ju inte hänt så mycket... har varit inne med Max eftersom han varit dålig så det var faktiskt skönt att jobba idag så man fick komma ut lite!

Victor har idag köpt gårdskort till skolans fritidsgård.. kul för honom.. så att han har nåt att göra efter skolan istället för att kolla tv! ;)

För hoppningsvis kommer dom med jord till gräsmattan nästa vecka kanske tisdag!
sen är det nästan dags att beställa gräsmattan och börja rulla...
Nån som vill hjälpa till?? =)

Ska se om jag kan ta ledigt från jobbet nästa lördag om vi ska rulla gräs så att vi kan hjälpas åt, för på lördag kväll nästa vecka ska vi ut med jobbet och käka och ha lite trevligt!

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar