tisdag 5 maj 2009

Tisdag då, snart halvtid denna vecka

Ja Tisdag idag... en riktigt jobbig tisdag dessutom!

Började dagen med att Max vaknade kl 6.30 sen stressa iväg till jobbet för jag skulle vara där
kl 7 idag då vi skulle ha personalmöte.
Vi hade möte nästan 2 timmar sen börja jobba direkt efter det..
Det var sjukt mycket att göra idag.. och lite personal.. trisst och himla stressigt..
Ja usch idag har varit en sån där dag när man bara önskar att man hade legat kvar i sängen..
Bara jobbiga och struliga grejor på jobbet att fixa idag också.. Nä usch..
Idag är en sån där dag som jag bara vill stryka ur almanackan! BLÄÄÄ
Sen hämtade jag Max på dagis och han blev verkligen sådär superledsen när jag kom.. :(
som tur var gick det över fort.. sen hem till våran leråker till tomt..
Det börjar ju ta sig mer och mer och man börjar nu kunna se riktiga konturer för vart gräsmattan skall vara...

Lite bilder från idag!




Lite jobbigt var det att ta sig upp till huset bara.. då Roger tagit bort dom 2 nedersta trappstegen eftersom det är urgrävt där och skall höjas och läggas nytt grus..
så det var nästan som en liten stafett..

Sen in med en jättetrött och hungrig lilleman och börja fixa dagens mat som idag blev falukorvs och bacongryta med ris.. smarrigt blev det.. men en skrikig och grinig lilleman under tiden!
sen slockna han som en stock kl 18.50 och sover fortfarande..
får se om han över huvud taget vaknar för välling ikväll!!

Nä nu är det dags att krypa ner i sängen.. Rogga kollar fotboll.. och jag ska upp tidigt imorgon och powerwalka igen (om det inte spöregnar) då bäddar jag nog ner mig igen!!

Orkar inte med en till skit dag!!!

Go natt i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar