måndag 4 maj 2009

Måndag igen!

Hej på er allihopa!!

Det är svårt att hinna med att uppdatera bloggen kontinuerligt numer!!

Förra veckan var en riktig kanonvecka.. superfint väder och varmt och skönt!
Valborg firade vi med bror och hans tjej Solan och båda barnen var med och mamma kom också hit.. vi grillade, hade trevligt och gjorde en egen liten brasa.. Sen spelade vi monopol!

På fredagen så åkte Victor till pappa över helgen och skulle bort!

I lördags hade jag och Maria tjejkväll på stan.. mycket trevligt som alltid, vi träffades på Medborgarplatsen och satt i solen och tog några öl...

Idag kom dom och började med tomten.. oj oj oj tyckte vi hade leråker till tomt förut.. haha det är inget mot vad vi har nu kan jag lova.. men det kommer att bli superbra när det är klart!

Detta är numer den härliga utsikt vi har från altanen framför huset =)

Det här kortet är taget imorse när han nyligen börjat

Det är som man säger.. den som väntar på nåt gott!!

Det här kortet är taget när jag kom hem från jobbet!

Det går undan iaf!!

Imorgon ska jag vara på jobbet kl 07.00 kan lova att det inte blir nån powerwalk imorgonbitti med andra ord.. för då skulle jag behöva kliva upp sjukligt tidigt.. så det får vara tills på onsdag.. kanske hinner jag ta en liten promenad imorgon efter jobbet!

Max är nu väldigt rörlig, går mest hela tiden och har lärt sig att resa sig själv utan stöd nu från golvet.. haha så nu springer han runt runt runt.. har han inget att gå till så springer han runt matbordet bara för att han kan!
Han flirtar för fullt med allt och alla mest hela tiden..

Väntar med spänning på vad som kommer hända på tomten imorgon!

Kram till er alla där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar