söndag 20 september 2009

Nu var det längesen igen....

Ja det var längesen jag uppdaterade bloggen nu igen, men här kommer det en liten uppdatering!

Förra veckan bokade vi äntligen vår resa... så den 3:e oktober så tar vi vårt pick o pack och åker till Turkiet 1 vecka.. ska bli riktigt skönt med en vecka semester och förhoppningsvis sol o värme, men det ser lovande ut!

Helgen har varit kanonbra, i fredags kom Maria hit för lite tjejsnack och ha allmänt trevligt som alltid och hon sov kvar! Mys!
Roger var borta på fotboll med några kompisar för att sen gå o ta nån öl och Victor var ute med kompisar!
I går var vi på gröna lund hela familjen och vi hade även med oss Markus, Rogers systerson!
Det var en kanondag och sol och varmt var det också :)

Idag tog jag med mig Max och åkte och hälsa Kristin och Nea.. my good det var så längesen..
too long.. för vi har ju så attans trevligt när vi ses och barnen leker så bra med varandra...
Nea har börjat prata lite vilket är såå himla gulligt..
Det är lite svårt att tro att det bara skiljer 1 vecka mellan dom.. Max var nästan ett helt huvud längre än Nea.. hih men Nea är snabbare och kvickare kan man lugnt säga.. Så söta!

Tack Kristin för en supertrevlig fika!

3 kommentarer:

  1. Åh vad underbart det lät med 1 vecka i Turkiet. Nu när höstrusket är på G hit till Sverige.

    SvaraRadera
  2. Super mysigt var det som vanligt och god mat fick jag också :) Och en trappa hittade vi :D
    Puss puss

    SvaraRadera
  3. Ja just det.. en trappa hittade vi.. :) Tack för att du hjälpte mig hitta den.. jobbigt när man tappar bort trappen till övervåningen! :) Kramar

    SvaraRadera