tisdag 29 september 2009

Tisdag

Ja det är tisdag idag och 2:a dagen jag är hemma med Maxen som är sjuk!
Han är på bättringsvägen vilket är skönt, men han vaknar mycket på nätterna så jag är sjukt trött.. och inte kan jag passa på att sova när han sover heller för jag kan bara inte slappna av!

Vi var dock på 1,5 års kontrollen imorse iaf.. och det gick super.. han väger nu 15 kg.. (hihi)
och är hela 90 cm lång!

Han fick också sin vaccination, vilket gick helt suveränt.. inte ens ett gnäll kom det från honom.. men däremot fick barnmorskan en väldigt elak blick från honom... sen tog han sin napp och snuttis och gick till dörren och sa mamma... gå!! Hi hihi.. sötnos...

Nu ligger han och sover sött...
och jag passar på att skriva lite här.. jag hoppas kunna arbeta imorgon.. men vi får se hur han mår ikväll...

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar