måndag 27 april 2009

Måndag

Jaha så var det ny vecka igen... men kort jobbvecka är det ju iaf.. det e alltid skönt!

En utav mina arbetskamrater har brutit benet och blir borta minst 4 veckor och en annan jobbar bara denna vecka ut och är sen ledig i 5 veckor..
my good.. och vi som redan är underbemannade.. oj oj lär bli mycket att göra framöver!

Imorse var jag ut och powerwalkade.. klev ut kl 05:55 friskt och skönt var det ute..
sen vart det dusch och så innan lilleman vakna och Roger var tvungen att åka..
Frukost = scrambled eggs på 2 ägg och 1 tomat + 1 glas vatten & 1 kopp svart kaffe!
Max åt yogurt och Victor macka!


Sen var det ju jobb hela dagen.. och på väg hem från jobbet stannade jag och handlade lite och hittade äntligen ett bra överdragsdress till Max.. från Didriksson.. bild kommer inom kort..

Sen hem och fixa..
Victor badade Max
Roger börja med mat och
jag städade..
Känns som om vi börjar komma in i lite rutiner!

Kl 19 låg Max i sängen o sov gott och vi satte oss att äta..
Grabbarna käkade chickybits med pommes och jag stekt lax med wokade färska grönsaker och råkostsallad!

Nu är det dags för promenad med voffan!

Kram kram

1 kommentar:

  1. wow, att var aute så tidigt morgonen är jag imponerad av.
    Hoppas att ni får en trevlig Valborg.

    SvaraRadera