torsdag 23 juli 2009

En liten uppdatering!

Jo nu är det fjärde semseterveckan och man börjar få panik för att semestern snart är slut!
Bara en vecka kvar nu sen är det dags att börja jobba!

Denna vecka har vi bara varit hemma men det har varit toppenskönt!
Vi har jobbat lite på gäststugan som nu snart är inflyttningsklar.. det ska upp lite hyllor och förvaring och klädstång etc.. men snart så!

Roger har även rivit hela pumphuset för att bygga ett nytt då vi hade fått fuktskador i det gamla.. så idag va gubben uppe tidigt och var iväg och hyrde en cementblandare..
så snart ska han börja mura lekablock!
Han är så duktig min älskling!

Igår var jag, Max och min systerdotter Theres iväg på en liten shoppingtur.. mycket trevligt
och hittade massa coola kläder till Max, så det blev en hel pappkasse full...
köpte jeans, långbyxor, shorts, luvtröjor skjorta etc. han blev så fin!


Imorgon åker jag upp till Borlänge, via Gävle.. Vi ska nämligen ha en tjejhelg.. Ska bli sååå himla mysigt!

Det blir jag , Maria, Helen och Sara..
Så jag ska hämta upp Maria här i sthlm sen bär det av till Gävle för att hämta Helen och sen upp till Sara... Ser så mycket fram emot det!

2 kommentarer:

  1. Me to babe.De ska bli så jävla kul å gagga skit me alla underbara tjejer :-)
    Vi ses imorn
    Många pussar å kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni fick en trevlig tjejhelg *vink*

    SvaraRadera