tisdag 14 juli 2009

En snabb tripp till Borlänge t&r

jajamen igår efter ett litet infall fick jag för mig att jag skulle åka upp o hälsa på Sara, Macke och Wiggo i Gustafs!
Så jag packade lite snabbt ner grejor till mig och Maxen och så satte vi oss i bilen och drog..
ja jag ringde ju faktiskt Sara först o kollade.. hihi..

Max höll sig vaken hela resan upp vi var framme 20:50 sen var han uppe till 21:30 och somnade sen sött efter lite bökande i resesängen!

Då var det dags för lite vuxentid.. Jag och Sara gick ut och satte oss.. drack lite vin och snacka lite skit.. sååå himla trevligt!
Jag har saknat våra kvällar Sara.. sjukt skönt att få till en liten sporadisk träff!!

Just nu är Roger och hämtar upp husvagnen vi har hyrt.. så imorgon bär det av upp till dalarna igen.. fast lite högre upp.. till Malung och dansbandsveckan..
Roger har ju hela sin släkt på pappas sida där uppe så det ska bli supertrevligt och kul!

Kramar från oss

2 kommentarer:

  1. Åh,älskade vän.Ja saknar oxå våra kvällar,mornar :-)De va sååå härligt att ni kom upp en snabbis.
    Men vi ses ju snart igen för riktigt party :-D

    Puss på dej gumman

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en trevlig tid på dansbandshelgen.. Och att vädret blir bra

    SvaraRadera