söndag 26 juli 2009

En super helg är nu slut!

Hej allihopa...

Den här helgen har varit helt underbar...
Vi har nu startat en ny tradition jag och tjejerna hoppas att det blir många fler tjejhelger framöver.
Vi har haft det super super super trevligt... och mysigt..
Vi har pratat maaaassor, druckit gott, ätit gott och i goda vänners lag..
Och vi har skrattat.. guud det va såå längesen jag skrattade så mycket!
Nä tjejer jag måste säga att detta ska vi absolut göra om.. längtar redan :)

Nu är jag hemma igen.. mycket skönt att komma hem och få träffa familjen...
för dom saknar man ju även fast man har det jättetrevligt!

Hemresan gick precis som uppresan fast tvärtom... Borlänge-Gävle-Stockholm!
Det gick väldigt smidigt att åka idag me.. går fortare än man tror!

När jag kom hem så åkte vi in till Mariatorget för att äta middag,
Roger hade bjudit ut oss.
Det var jag, Roger, Max, Theres och Mamma.
Vi åt på Helens krog.. det var otroligt gott, men vilka portioner.. är så himla mätt fortfarande!

Nu ligger Max i sängen och sover, Roger är och hyr film så snart blir det mys i soffan för hela slanten!

Kram till er alla där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar