torsdag 1 oktober 2009

Torsdag och jobb och dagis idag

Ja idag var det äntligen dags för jobb igen.. och dagis för Max!

Jag tycker ju att det är rätt mysigt att vara hemma med Max så klart, men efter 3 dagar inomhus och veta att det väntar en himla massa att göra på jobbet så var det skönt att få lämna Maxen på dagis imorse och bege mig till arbetet!

Max var helt överlycklig imorse när jag frågade om han ville åka till dagis.. han sprang ut i hallen o hämta skorna.. eller ja han tog tofflorna.. för han förstår ju inte att det va skit kallt.. hihi...
Hann knappt klä av han på dagis innan han sprang in och skulle leka.. Han glömde till och med att vinka till mammsen! :) Skönt att han trivs på dagis iaf!

Så det blev en härlig arbetsdag idag.. fick mycket gjort.. en lunchutbildning.. och gratis lunch.. kan det bli bättre!

Imorgon jobbar jag bara till 15 sen är det dags att åka hem.. dumpa hunden hos brorsan som ska vara hundvakt i en vecka.. sen blir det hem i ilande fart för att packa, packa och packa....

Kram på er alla, ska tänka på er på söndag när vi ligger på stranden och solar o badar!!! hihi

2 kommentarer:

  1. Jag är så fett med avis...
    Vi tar en tripp till Åbo, det är oxå utomlands!!!
    HA HA HA

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.. ja men åbo är bättre än inget gumman!

    Kram på er och Hälsa stort grattis till Toni !

    SvaraRadera