fredag 2 oktober 2009

Fredag och snart Turkiet!!

Jajamensan nu bär det av snart.. Imorgon 17:45 lyfter planet från Arlanda... hoppas jag iaf!

Idag har jag jobbat , men det blev en kort dag då jag tog ut lite komp och kunde gå kl 13
Då var det bara att gasa hem och hämta hunden och hennes mat och allt och sen köra över henne till min bror i Rotebro..han ska vara hundvakt nu när vi är i Turkiet...
Samba kommer nog ha det superbra med Niclas hela dagarna... kommer inte vilja komma hem sen ... ha ha..

Jag har nu tvättat allt och vikt allt inför resan.. i stort sett allt till mig och Maxen är packat.. bara lite smink och så kvar..
Har vikt Victors och Rogers kläder så allt är klart för packning dom ska bara välja ut vad dom ska ha me!!

Så det känns skönt att inte behöva göra allt imorgon!

Kanske hinner skriva en rad imorgon!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar