söndag 18 oktober 2009

Igår blev det party!

Ja herregud.. Jag blev så himla lurad utav mina kära vänner!

Roger hade dragit ihop ett helt gäng utav mina närmaste vänner för en helkväll!
Jag trodde att jag och Roger skulle ut och äta och så, men blev så tvärlurad.. ha ha

Vi skulle åka M/S Vindhem tacobåt och jag trodde ju att det bara var han och jag..
men när vi kliver på båten och kommer fram till bordet så står hela ligan där.. och sjunger

Tack tack tack tack allihopa och superstort TACK till Roger som fixade hela denna kväll!
Jag hade så himla kul.. hela kvällen!

Och tack brudar för att ni inte avslöjade nåt för jag hade verkligen ingen aning!

1 kommentar:

  1. Ha Ha Ha Ha Ha...faan va kul vi hade.....å du blev sååååå lurad :-)

    Looooooove uuuuu8 babe.

    puss å kram

    SvaraRadera