torsdag 15 oktober 2009

Idag kära läsare fyller jag 30 år..
Så grattis till mig! :)
Jag fick en sån otroligt fin blombukett till jobbet idag..
TACK snälla söta rara Maria för blommorna.. helt underbart vackra... kommer en bild senare..
Sen måste jag ju bara berätta att vår lilla galna extra arbetare Matilda, hon kom in till jobbet idag och hade med sig 2 bitar prinsesstårta
med hela 30 ljus i till mig..
ha ha TACK Matilda du e för go!
Och tacka alla kära vänner för alla grattis!
Ska ju också säga att Pappa och Ritva var först med att gratta
som alltid =)
Love you all!!


2 kommentarer:

  1. Puss på dej underbara Linda.
    Älskar dej sååå otroligt mycke.
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Åh du Sara... Jag älskar dig.. så jävla mycket.. e så glad att du finns i mitt liv!!

    SvaraRadera