måndag 16 februari 2009

då är vi tillbaka igen

Hej hej..
Ja då är vi tillbaka hemma igen... har ju inte skrivit på en veckan nu..
I tisdags förra veckan så åkte vi ju upp till Gävle för att hälsa på min vän Helen
och det var super trevligt som vanligt... Jag var där tills i fredags då vi åkte hem,
så himla skönt att komma hem..

När vi hade varit hemma nån timme så kom svärföräldrarna och Rogers faster som var här på besök från Malung, vi fikade och spelade kort.. himla trevligt
Victors kompis Jonte kom hit på besök från sollentuna och sov över!

På Lördag jobbade jag , och Roger var hemma med Max!
När jag kom hem så hade Roger köpt rosor till mig.. dom var så fina =)
Sen fixade vi lite käk, det blev toast skagen till förrätt och helstekt rostbiff med pommes till varmrätt..
Det var mycket gott!
Sen var det ju dags för melodifestivalen.. för mig iaf.. Roger kollade fotboll och Victor satt vid datorn.. när det var slut spelade vi kort resten av kvällen och Victor vann typ hela tiden!!

Igår var vi iväg in till stan och käkade middag med pappa och Ritva.. gott som tusan var det.. vi var på Entré på folkungagatan.. När vi hade ätit skulle pappa och Ritva ta hand om Max medans vi handra gick på bio..
vi såg på Seven Pounds, med Will Smith.. den var inte alls som jag trodde men väldigt bra ändå!

Max sov när vi hämtade honom och vaknade inte ens när vi klädde på honom.. trött kille..
han sov hela vägen hem trots att vi skulle in och ur bilen.. men han sov.. även när jag klädde av honom här hemma för att lägga han i sängen så fortsatte han sova och sov hela natten!!

Idag däremot är Victor hemma och är sjuk halsont och huvudvärk!
så det blir en lugn dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar