tisdag 24 februari 2009

Tisdag idag

Dagen har bara börjat och det är en sån bra dag idag!
Vet inte varför egentligen men det känns bra bara.. så himla skönt!

I morse gick vi upp vid 7 och lekte lite och sådär.. sen var det frukost och lite mer lek och nu sover han i vagnen på altan..

Ska försöka hinna med att åka och handla lite mer kläder till Max idag.. när lilleman har vaknat och fått mellis..

Känner att jag fortfarande lider lite abstinens av att vara ute.. då hela förra veckan bestod utav att vara inomhus och må dåligt... Jag vill ut.. jag vill hitta på nåt..

Ska fundera på vad man kan göra.. men det blir nog en pulka tur idag me.. det va ju såå himla roligt..
Har kollat runt lite på blocket och så för att hitta typ en skrinda som man kan ha till sommaren.. så att samba kan fortsätta att dra Max.. men måste hitta en som passar plus att jag då måste köpa skaklar till selen så hon inte får vagnen på sig.. det vore ju trisst =)

Så är det nån som har en skrinda eller en hundvagn eller ett par skaklar så hojta till.. jag vill köpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar