torsdag 19 februari 2009

Torsdag idag!

Hej allihopa..

Nu är jag tillbaka igen efter ett par dagars sjukdom och totalt utslagen
Jag åkte nämligen på magsjukan natten mellan måndag och tisdag...
och jag säger bara fyyy faan för magsjukan.. svårt att tro att man kan må sämre..
jag bodde typ på toa och på soffan.. om vartannat så det blev inte mycket sömn heller.. usch
magsjuka måste vara bland det värsta man kan ha..
Roger fick komma hem efter lunch och ta hand om oss... eller ja Max iaf.. jag sprang mest på toa fram o tillbaka..
Victor var ju oxå hemma och var sjuk men han hade ont i halsen.. så han var så söt och tog hand om max när jag sprang på toa hela tiden och när jag låg på soffan och inte kunde röra mig utan att tro jag skulle spy!!

Igår tog Roger med sig Max till jobbet så att jag skulle få sova och krya på mig..
så snällt.. *tack hjärtat*

Idag mår jag mycket bättre men inte helt bra än!!

På återseende
Kramar från sjukstugan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar