fredag 20 februari 2009

Vilka jävla idioter det finns!

Nä va faaan jag blir så förbannad,
Swedbank i borlänge har blivit rånad av en pistolväpnad man, det skedde igår kväll
men det värsta är att min vän Dana jobbar där och det var tyvärr även hon som fick utstå denna jävla idiot som rånade banken!
Hur i helvete kan folk göra sånt, tänker man inte på andra människor och vad man utsätter dom för!
Jag känner verkligen med dig Dana, och förstår om du har det jobbigt just nu!
Jag hoppas att du klarar denna pärs galant trots dessa dumhuvuden som finns!

1 kommentar:

  1. Det är skrämmande det där med rån. Känner en som jobbar som polis och personen i frågan tror det komemr tyvärr bli mera rån nu när svenska ekonomin är i bott som den är.
    Jag hoppas verkligen att hon blir bättre, jag hade mått så psykiskt dåligt.
    *kram*

    SvaraRadera