måndag 23 februari 2009

Nu har dagen flytt!

Har haft en otroligt trevlig dag och kväll..
mycket beror nog på att man verkligen känner hur lätt och skönt och trivsamt allting är jämfört med konstant illamående och toaspringande... som förra veckan bestod utav!

vi har iaf haft det super mysigt idag jag och Max och voffan...
men tyvärr kom Roger hem tidigt från jobbet och mådde pyton... *suck*
så nu har han legat ända sen han kom hem vid 14-tiden.. stackarn jag vet ju exakt hur det känns, hoppas han blir frisk snart så det inte blir lika långdraget som mitt var!
Jag såg däremot till att han fick ligga i sovrummet så inte max skulle klänga på honom så vi får detta en vända till... INTE KUL!

Vi har iaf haft en mycket trevlig kväll jag o Max med mycket bus och lek..
Middagen bestod utav köttfärssås o spagetti till Max och värsta hopkoket till mig själv..
Det blev nån slags röra utav bacon, lök, rivna morötter och starkt kryddade köttfärs korvar skurna i bitar tillsammans med råstekt potatis och chilli creme fraiche blev mycket gott...



Här äter Max banan, själv.. mellis e gott!

Mmmmm gott, helst ska man ta så stora tuggor man bara kan..

Här kommer lite bilder från vår pulkatur idag..

Max satt så skönt så han höll på att somna ha ha ha...
På återseende mina vänner, dags för soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar