torsdag 9 april 2009

God morgon skärtorsdag!

Trisst morgon att vakna.. bara massa regn och en inte allt för bra natts sömn!
Max har snurrat runt i sin säng mest hela natten, tror att han har haft magknip...
Han var så ledsen hela kvällen igår och det tog säkert 2-3 timmar innan han somnade ordentligt, och då fortsatte han ändå att snurra runt i sängen så näe.. ingen bra natt för varken mig eller lilleman!
Men han var ändå på ganska bra humör imorse och det är ju alltid trevligt!

Är faktiskt riktigt nöjd med att jag inte börjar förrän 9:15 eftersom jag och Max hinner äta frukost tillsammans och mysa lite!!

Än så länge är det väldigt lugnt här på jobbet.. men snart drar det nog igång tror jag.. .
skulle tippa på att alla tror att vi stänger tidigt idag vilket vi faktiskt inte gör.. utan vi stänger inte förrän 19, men jag tror att det kommer vara high life här fram till typ 15 sen är det nog rätt dött!

Nä nu dags att ta tag i arbetet...

GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar