onsdag 22 april 2009

Onsdag!!

Ja då ska jag försöka hinna med att skriva en rad då!!

Hua det är så mycket att göra hela tiden...



Denna vecka är det nya tag med träning...

Nu går jag ut hårt..
tränade i måndags och imorse kl 05:50 var jag ut och powerwalkade med hunden.... i 45 min
Jobbigt som attan men när man väl kommer ut är det skönt..
Dessvärre har jag sån grym träningsvärk i ben och rumpa från i måndags.. men det e bra då vet man att det tar!
Imorgon är det dags igen!!

Gårdagens middag bestod utav tandorikyckling med fullkornsbulgur,spenat och sallad!
Frukost blev idag scrambled eggs och tomat
Lunchen idag bestod utav rester från igår..
Kvällens middag blir korv och mackisar för pojkarna och jag ska äta stekt lax med sallad!

Idag kom Victor hem från pappsen också!

Imorgon ska Rogga på fotboll.. Hammarby-Göteborg..
Och min mamma kommer hit för att grilla och dricka ett glas vin med mig..
och sen vara barnvakt på fredag då dagis har stängt och sen på kvällen ska vi på
Raw comedy club.. ska bli jättekul..
Dessvärre måste jag jobba på lördag så det blir inget kolmården tyvärr... buhuu

Nu är det dags för middag...
Kramar till er alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar