måndag 6 april 2009

Måndag.. ny vecka och nya tag

Jajamensan... blir så himla glad när jag kliver upp och ser en klarblå himmel med strålande sol..
nu är det ju torrt på marken snart.. sååå skönt!

Max sov så himla bra inatt.. och sov i sin egen säng ända tills vi gick upp imorse kl 7:30
såå himla duktigt!! Och jag blir så himla glad!
Han var även på strålande humör när han vaknade.. kan det bli bättre!

Tyvärr gick inte allt min väg imorse för jag råkade glömma Max overall hemma när vi åkte till dagis.. grrrr såå jag fick lämna Max för att sen åka hem igen och sen tillbaka igen för att lämna overallen... ha ha vad är det man säger... det man inte har i huvudet får man ha i benen.. eller i det här fallet i bensintanken.. =)

Nu sitter jag på jobbet och har precis skickat iväg en förlustanmälan till sl.. då Victor råkade tappa bort sitt terminskort igår... får hoppas att dom skickar ett nytt snabbt...

Kram och på återseende nu måste jag jobba.. =)
Idag ska det förresten tränas också... skönt ska det bli!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar