onsdag 1 april 2009

Längesen nu!

Ja det var verkligen längesen jag uppdaterade nu...
men nu äntligen finns det lite tid över!

Ja denna vecka började vi om med inskolningen Roger var med honom måndag och tisdag på dagis och idag har Max har varit på dagis själv för första gången!!
Det var jag som lämnade imorse och det gick alldeles utmärkt.
Det gick kanonbra även under dagen och han hade sovit i nästan 2 timmar... nu krigar han på här hemma ska snart gå och lägga sig.. han är bra trött!

Victor var barnvakt för första gången i går när jag och Roger var i väg på en invigning för ett reklamföretag här i närheten.. så vi var borta från 18-21
och det hade gått jättebra, Max sov så gott när vi kom hem!!
Han är ju så himla duktig Victor!

Trodde att jag skulle ha mycket mer tid att hinna med saker som tex att uppdatera bloggen.. men shit det har verkligen varit fullt ös här från morgon till kväll sen jag började jobba..
och på jobbet är det så sjukt mycket att göra så jag är helt förvirrad när jag slutar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar