onsdag 4 november 2009

Har varit fullt upp!!

En liten idolbild.. så söt!

Ja här har det varit fullt upp den sista tiden!

Förra veckan blev Max sjuk igen han hann bara gå på dagis i 3 dagar, sen på onsdag kväll så kräktes han vid matbordet.. bara till att vara hemma och vabba tors, fredag då det går magsjuka på dagis!

Han frisknade på sig under helgen och på lördagen så åkte vi över till Kristin och Nea för lunch och bus o lek!

Jag gillar verkligen när vi ses, tyvärr blir det ju inte så ofta längre.. men det var mycket trevligt som alltid och barnen lekte och busa..

På vägen hem hämtade jag upp Maria för att sedan åka o shoppa lite snabbt och sen hem för att börja röja vinden/loftet!

Vi röjde på så himla bra jag och Maria.. så nu är det snart helt tomt uppe på övervåningen som det egentligen ska vara och inte en vind, även om vi använt den som det!



Så vi hoppas verkligen att vi ska hinna bli någorlunda klara fram till jul.. men vi får se hur mycket vi hinner!

Måste tacka dig Maria än en gång för att du kommer hit på helgerna och hjälper mig... PUSS



Sen i söndags så var vi och fikade hos max farmor och farfar.. och träffa kusinerna Markus och Niklas och faster Marita.. trevligt!

Efter det så skulle Roger iväg till en kompis och titta fotboll så jag och Max åkte in till stan för att äta middag med morfar och ritva, supertrevligt var det.. borde göra det oftare!



I måndags var det dags för jobb och dagis igen, men kände mig inte helt hundra och det fick jag bekräftat på kvällen då jag fick spendera hela kvällen och större delen av natten på toaletten/toalettgolvet!

Jag har åkt på magsjuka.. fy F-N säger jag bara.. det måste vara bland det värsta som finns..

Har sedan dess legat däckad.. men känner mig lite bättre idag dock inte helt hundra.. kan fortfarande inte äta men har iaf slutat springa på toa hela tiden!



kram på er

1 kommentar:

  1. Ja det ä det värsta som finns och det är magsjuka. Jag själv har oxå legat med det några dagar nu. Få verkligen hoppas att de andra slipper det. Krya på dig *kram*. Ps så fin bild d:s

    SvaraRadera