fredag 27 november 2009

lite bilder från senaste tiden

Hej alla kära vänner!

Här kommer äntligen lite bilduppdatering!

I måndag började Victor plugga Japanska på kvällarna

så här såg hans nya läroböcker ut...

Här är själva tränignshäftet..

han ska också lära sig detta skriftsystem.. verkar ju inte svårt alls.. eller?

Jag är klart impad!!

Nån som kan översätta kanske.. ja just.. får fråga Victor kanske?!


Här kommer en bild på mina tillfixade naglar.. nu snart en vecka

gamla men ändå!

En till bild...

Och så en ego bild... Jag var ju hos frissan i söndags..
och så här blev resultatet..
Känns väldigt annorlunda att plötsligt ha lugg.. men
trivs jättebra i nya frillan!
Så vad tycker ni?

Ska ju också tala om..
att våra elektriker nu jobbat hos oss både torsdag och idag..
och nu är dom helt klara.. så nu väntar gipsning, spackling och målning/tapetsering!
Men det får Roger stå för i helgen.. Jag ska ta med mig Max och åka ut
och leta ny soffa till blivande tv-rummet!! Ska bli så kul
vill ha en stor u-soffa.. får se vad man kan hitta!!
Victor är hos en kompis i s-tuna och ska sen till pappa !
Kram till er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar