måndag 23 november 2009

Måndag och ny vecka!

Jaha så var det måndag igen, denna helgen gick så fort så fort!!
I fredags var vi bara hemma och mös.. sen i lördags så jobbade jag,




på kvällen så var Roger iväg till garaget en sväng o mecka bil och vi andra var bara hemma och tog det lugnt!
Igår tog jag med mig Max och Victor på lite shopping och lunch i centrum,
det va trevligt sen åkte Victor in till stan för att gå på bio med en kompis,
och jag va och klippte mig och fixa naglarna!



Sen var det hem och iväg igen för att fira Markus, Rogers systerson som fyllt 14 år! Grattis säger vi till dig!
På kvällen när vi kommit hem så åkte jag över till Maria för att få lite hjälp att färga håret.. och det blev så bra.. !

Nu är det ny vecka och snart första advent, så mysigt så.. då är det dags att
pynta lite.. och tända massa ljus :)


Imorgon ska vi på teater... "Pengarna eller livet" där en utav Rogers kompisar är med..
ska bli jätte kul !
Så då kommer mormor hit och är barnvakt!


Sen så var elektriker Steve här och rekade.. så nu hoppas vi att han har tid snart.. typ nu innan helgen så att vi kan fixa där i helgen!

Kram till er alla där ute i höstmörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar