torsdag 12 november 2009

Hej och hå va tiden går!

Tiden går så fort nu, känner inte alls att jag hinner med..
Det har varit sjukdommar kors och tvärs och har man inte varit hemma med sjukt barn eller
varit sjuk själv, så har det varit fullt upp på jobbet för att halva styrkan varit sjuk!

Men nu har familjen kryat på sig så vi är alla friska, och nästan alla är tillbaka på jobbet igen!
I helgen som var hann vi inte med så mycket, Jag jobbade lördag och Maxen var hos Morfar och Ritva hela dagen och Roger byggde ut loftet lite, då vi i sista stund bestämde oss för att göra loftet lite längre än tänkt!
Victor var hemma hela helgen då han hade varit sjuk!
På kvällen så åkte Roger iväg och kolla på hockey och jag och barnen var bara hemma!

Söndagen så kom Rogers syster Marita hit och hennes vän för lite kaffe och när dom åkte fick dom med sig ett bord som vi inte skulle ha kvar utan som bara stod och tog plats på loftet!
Sen var jag till Ikea med Maxen och Maria, men det var så mycket folk att vi mest stressade igenom hela stället för att bara få komma ut!
Sen skulle ju jag, Maria, Kattis och Johan gå på Winnerbäck konsert på kvällen så vi möttes upp i globen för att käka lite innan och så... och så ställer han in konserten pga svinflunsan.. *suck* det var så trist men vi åkte hem till Maria och slog på stereon med Lasse W och spelade Yatzy.. hihi det gick det me.. vi hade mycket trevligt och kul!

I tisdags fyllde älskade Maria år.. hela 26 år blev hon.. så vi skulle ut o käka och gå på bio..
Hennes arbetskompis Annelie var också med och det blev himlans lyckan.. det var verkligen längesen jag skratta så mycket.. hade träningsvärk i magen dagen efter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar