tisdag 24 november 2009

Tisdag!!

Jaha.. det blev ingen teater för mig idag.. Så Roger tog med sig Tony på teater istället!
Min dag har i övrigt varit bra... var förbi Soffcenter och Mio för att titta på soffor till
det blivande tv-rummet på övervåningen, hittade 2 st som var jättefina på Mio..
men det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig från början!

Nu har jag precis lagt lilleman för natten och har lite tid att sitta vid datorn!
Har så mycket planer för vad vi ska göra på övervåningen, men först och främst måste vi
se till att få hit elektrikern så att vi kan fortsätta.. annars lär vi ju aldrig bli klara och ännu mindre bli klara till jul!
Känns lite stressande kan jag ju säga.. men men den som lever får se!

Igår började Victor sin japanska kurs..
Jag tycker det är så grymt imponerande att han vill plugga ett extra språk på fritiden!

Det var dagens uppdatering...
Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Jag är imponerad av Victor, först att vilja lära sig ett språk på fritiden samt att ett så pass svårt språk oå. Hoppas att det går bra för honom

    SvaraRadera