onsdag 18 november 2009

Mitt i veckan!

Ja och så var det onsdag igen och mitt i veckan!
Tycker veckorna går så himla fort.. snart är det första advent också.. och dags för att fixa lite julstämmning och julpynt.. *I like*
Men jag hoppas ju att vi ska hinna med att bygga en massa innan dess... vet ju inte riktigt hur vi ska få tiden att räcka till men vi måste ju försöka och vi får verkligen lägga manken till om vi ska hinna få till det..
Förhoppningsvis kommer elektrikern imorgon eller fredag och han trodde bara att det var en halv dags jobb så det borde gå fort, sen är det ju bara börja gipsa väggar och slipa, måla, tapetsera, få upp taket och fixa dörrar och köpa soffa, flytta alla sovrummen haha ja vi har nog att göra fram till jul, känner inte att jag har tid att arbeta egentligen =) men det är bara att bita ihop så ska det nog gå bra, men alla frivilliga som vill hjälpa till är hjärtligt välkomna ;)

Imorgon ska Roger ut med jobbet och Maria kommer hit för en liten tjejkväll igen..
hon måste ju inspektera vårt fortskridande arbete på loftet..=)
Ska bli så mysigt så!!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar oxå att få sätta upp dessa julsakerna, adventljusstakarna. Hoppas att ni nu hinner.

    SvaraRadera
  2. Ja nu jäklar, jag ska allt inspektera och förhoppningsvis få lite mer gjort där på loftet :) Ses snart gumman.. Kram

    SvaraRadera