lördag 21 november 2009

Lördag!

Helgen kom och snart är den slut igen..
Igår hade vi bara en lugn myskväll hemma jag, Roger och Max, Victor var på "gibb" på fritidsgården hela natten och kom hem kl.06:30 dom hade massa tv-spelsturneringar och pingis och sånt hela natten.. han verkarde ha haft kul iaf!

Idag har jag jobbat slutade kl 15 men kom inte från jobbet förrän ca 16.. så va lite trött när jag kom hem!
Max hade varit med pappa och farfar till arlanda för att titta på flygplan och fika.. han var himlans trött när dom kom hem!

Det blev tyvärr ingen elektriker för oss denna vecka då han inte hann med oss, så nu hoppas vi på början av kommande vecka.. hoppas .. hoppas...

Nästa helg jobbar inte jag vilket borde betyda att jag kan hjälpa Roger på loftet lite...

Det var dagen suppdatering..
Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar