måndag 19 januari 2009

Helgen som gått!

Hej på er alla glada.. helgen har varit lite stressig därför har ingen uppdatering kommit förrän nu..

Lördag:
Började tidigt då vi gick upp kl 7 för att hinna göra oss iordning och duscha och packa Max väska för han ska vara hos morfar och Ritva medans jag jobbar!

Det var supermycket folk på jobbet.. så det var mycket att göra från det jag började till jag slutade.

kl 15.15 var vi klara på jobbet då kom Maria och vi åkte tillsammans till söder för att hämta upp max.

När vi kom till min pappa så fick vi kaffe och kaka.. =)

Det hade gått superbra med max, dom hade varit ute och gått jättelänge nästan 2 timmar.. Max sov hela tiden..
När vi åkte därifrån så var Max så trött att han somna i bilen på en gång..
Vi stannade och handlade på Ica Maxi inför middagen.. det blev en supergod fläsfilé pasta och en härlig grönsallad.

Och här är vi.. Jag

Och Maria

Söndag:

Maria var tvungen att åka tidigt på morgonen för hon skulle till Norrköping.. Men hon var nog lite trött tror jag.. ha ha .. det var jag med iofs! Men vi hade otroligt trevligt så tack för kvällen Maria =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar