måndag 19 januari 2009

Måndag

Ja då är det ny vecka igen..
Roger och Victor kom hem runt 18 igår kväll.. och det var skönt att ha dom hemma igen
Max blev ju överlycklig när han såg både brorsan och pappa.
Idag har vi inte så mycket planerat.. tänkte ta en riktig långpromenad men så tittar jag ut genom fönstret och det är snöblandat regn.. hur kul är det??
*suck*
ha ha och nu medans jag skriver så tittar jag ut igen och nu är det bara snö.. stora fina vita flingor.. =) bättre än regn!
Så det blir kanske en promenad ändå!!

Vi har hunnit få i oss frukost och lekt en stund.. men nu sover Max.
Jag passade på att dra fram dammsugaren en snabbis innan han somnade.. så fick jag det lite rent också, det är ju aldrig fel.. speciellt inte med tanke på att hunden hårar som aldrig förr!
Kom på att jag inte har lagt ut nån bild på voffan.. så här kommer en bild på Samba

Och här kommer en bild på Max när han står mot soffan och visar hur stor han är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar