torsdag 22 januari 2009

Idag är det torsdag

Och bara en dag kvar till helg.. jihooo och helt ledig i helgen.. nice!
Frukost är avklarad och förmiddags sömn för Max närmar sig!

Roger åkte idag till en leverantör (tror jag det var) i södra sverige och kommer inte hem förrän imorgon kväll!

Så vad har vi på schemat idag då:
Jo vi ska på mammaträff kl 11 efter det hade jag tänkt att jag skulle åka och träna,
men då Roger tog den ryggsäck som jag använder som träningsväska så fick han med sig mitt träningskort.. morrrr.. men ska se om det inte går att lösa ändå!

Men det är nog allt vi har planerat för dagen..
Imorgon ska jag äntligen träffa Kristin och Nea det ska bli trevligt, var alldeles för längesen!
På lördag ska vi till Ikea och inhandla diverse barnsäkerhets grejor...
men det brukar alltid bli massa annat oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar