torsdag 8 januari 2009

Kvällen blev inte som jag tänkt mig

Halloj..

Ja den här dagen har varit intressant.. ha ha
Victor kom hem vid 15 tiden och Roger vid 17
När Roger kom hem så började jag fixa middagen som torsdagen till ära

bestod av pannkakor så klart.. med grädde och sylt.. yummi



Ovan Pannkaka med sylt och grädde


Under Alla mina pojkar väntar på mat!!


Precis när jag står o steker pannkakor kommer bilen som ska tömma tanken JAAAAA
Fy faan va skönt.. kan lugnt säga att jag ville gå på toa efter maten.. :)
Men vad tror ni hände då.. jo, vi trodde allt var frid o fröjd men när jag spolade så svämma det över igen... VAAAA FAAAN
Jag skrek på Roger o fråga om dom inte tömt tanken.. vilket dom naturligtvis gjort.. näe då har det blivit stopp istället..
så Roger fick kasta sig i bilen och åka till biltema för att köpa en sån toarens/propp vad det nu kallas, när han kom hem igen och vi skulle sätta igång så vad tror ni händer
Joo den är för liten så det funkade inte så nu har vi ingen toa iaf.....
Vad är det för dag det här!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar