måndag 12 januari 2009

Måndag

Ja då är det måndag igen.. och nu är det ju verkligen back to normal.. inga röda dagar utan nu är det 5 arbetsdagar i rad.. och inget extra ledigt..
Idag skulle vi egentligen ha åkt in till stan för att träffa Kristin och Nea men tyvärr är lilla Nea sjuk så det blev inget av med det!

Imorgon tisdag ska jag ha min första PT-träning på sats.. ska bli rogligt.

onsdag har vi sista mammagrupps träffen och ska prata barnsäkerhet.
Och på torsdag har vi läkarbesök för Max på

fredag åker Roger och svärfar upp till dalarna för att gratulera Rogers kusin som fyller 40 år
men jag o max blir kvar hemma..
Victor åker på Manga läger i uppsala så jag ska köra dit honom o en kompis på fredag!

så det verkar som om jag blir gräsänkling i helgen.. men kanske, kanske får jag sällskap av Maria på lördag, vi har iaf prel. bokat det så jag hoppas att det blir av... skulle vara sååå trevligt!

Näe nu är det dags att ta tag i lite städning här hemma... måste passa på när Max sover!!

Kram så länge

1 kommentar: