torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Hej hej..

Ja torsdag är här och veckan är snart slut..
Max sover nu efter frukost, bad och lite lek..
Men han vill fortfarande inte äta annat än gröt och välling.. hmm jag funderar på om han har ont i halsen.. kan ju vara därför han inte vill äta annat än flytande..
Ska nog testa och ge honom lite alvedon innan lunchen för att se om det hjälper, måste nog i vilket fall som helst boka en tid på vårdcentralen så dom får kolla.. för nu har han ju inte ätit riktig mat sen i lördags! Ska avvakta till lunchen och se hur det går..

Så det blir till att vara inne i dag oxå.. hmm kan tala om att jag är rätt rastlös här hemma... men men vad gör man inte för dom små liven.. ;)

Nu vill jag att det ska bli fredag.. =) för jag vill hämta vår nya soffa... kommer bli sååååå fint!!!

Nä nu måste jag leta fåtölj som kan passa nya soffan..

På återsseende..

*kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar