fredag 9 januari 2009

Nu så!!

Max sover.. jag gjorde ett försök att fixa toan efter instruktioner av min älskling..
men näe funka inte.. det resulterade bara i att jag fick skura... IGEN!
Hjälp mig någon hur fan ska vi fixa toan.... :(
camping i all ära.. men inte hemma och INTE ofrivilligt!!

Glömde förresten berätta att igår när jag stog o stekte pannkakor så ringde dom från SATS..
har ju träningskort där.. men har liksom inte kommit igång än.. men så önskade jag mig PT-timmar på SATS i julklapp.. och det fick jag.. så nu e jag ju liksom tvungen att börja det e skitbra.
Och så ringde dom och frågade när jag ville börja och att vi skulle boka en tid på en gång..
Fyy faan va bra.. jag menar hade dom inte ringt hade jag dragit på det ett tag till.. så
på tisdag är det dags.. kl 13 ska jag träffa min personlige tränare,, ska bli jätteskoj!
Kanske vågar man visa sig i bikini till sommaren... kanske! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar