torsdag 22 januari 2009

Torsdag kväll

Hej
Idag har varit en sån trevlig dag..
strax efter 10 i förmiddags gick jag hemifrån i snöyran för en 40 min promenad till mammafikat.. när jag väl kom dit så var det bara jag och Vanessa och våra små pojkar dom andra var sjuka.. men det gjorde ingenting, vi hade supertrevligt och dom hade ett så fint nybyggt hus!


Här är Lukas, Vanessa och Max


När vi hade varit där ett par timmar och vi fikat massor och snackat ännu mer och pojkarna sovit så var det dags att gå hem.. och nu snöade det ännu mer.. bara bita ihop o gå.. jag gick även förbi affären och handlade till vår middag som fick bli tacos.. I LOVE tacos..



Tacos

Mums!!

1 kommentar:

  1. Vilka söta barn ni har.
    Visst är det gott med Tacos, hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg. *vink*

    SvaraRadera