måndag 26 januari 2009

Sjukstuga..

Ja då har det blivit sjukstuga här..
Max e fortfarande inte helt frisk.. bara välling idag oxå för han totalvägrar mat i fast form..
Och Victors pappa ringde o sa att Victor ligger där och är sjuk..
och när Roger kom hem från jobbet sa han att han mådde jätte dåligt.. jaha och nu spenderar han mer tid på toaletten än nån annanstans i huset.. stackarna!!

Hoppas ju verkligen att jag klarar mig men... känns det troligt när alla andra är sjuka? hmmm
bara till att hålla tummarna!

Idag har jag sysselsatt mig med att städa.. städa.. och städa.. men det blev oxå fint.. fint och fint..
Jag har också städat ur en låda i köket som varit vår.. "skräplåda"

Ni vet en sån låda där man bara öser ner grejor för att bli av med dom..
men idag tog jag tag i det och rensade ur och kastade massa grejor.. så nu har jag en till låda i köket.. ha ha nu känns det som om jag har hur mycket plats som helst .

Det är ju rätt typiskt att den låda som blir skräplåda råkade vara den största... men men nu är den nästan tom.. vilket gjorde att jag kunde flytta runt lite andra saker så att dom andra lådorna gick att stänga smärtfritt.. =)

Näe nu är det dags för soffan.. men jag tar nog den ändan som Roger inte har idag..

Kramizar

2 kommentarer: