onsdag 7 januari 2009

Jag blir så förbannad!

Nu är jag tillbaka en sväng medan Max sover..
Jag har nu hunnit plocka undan och städat av i köket, dammsugningen får vänta till
lilleman vaknar..
för han älskar ju att jaga dammsugaren medan jag får springa runt som en dåre för att han inte ska få tag på den...

Jag har fått ett placeringserbjudande nu också om dagisplats.. MEN HALLÅ
hur faan tänker kommunen, jag har fått ett erbjudande om plats på ett dagis som det skulle ta mig över en timme att gå till.. Är det logiskt??
Nu är ju jag bilburen 99,9% av tiden, men ändå.. jag vill ju kunna gå till o från dagis ibland..
inte för att jag skulle dö av det, men livet är väl bra stressigt ändå utan att behöva planera in 2 timmars promenad om dan!!

Jag har ju sökt till 2 st dagis som ligger i närheten och kommunen menar på att jag kan ju byta till någon utav dessa senare.. Men är det bra för barnet?
Inskola och lära känna personal o barn för att sedan bli flyttad??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar