onsdag 21 januari 2009

Onsdag.. stressig dag!

Halloj..

Var ju och tränade med min PT idag... fyyy faaan va han körde med mig..
och så har han en grej för sig att när han ser att jag tycker det är skit jobbigt så ställer han tusen frågor för att få mig att prata samtidigt.. tror ni det e lätt eller NOT...
Iaf körde vi rygg, axlar, armar och mage.. jag kan säga att när vi var klara så orkade jag knappt lyfta upp Max, armarna bara skakade.. hi hi samtidigt är det ju skönt!!

Nu ska jag lägga upp bilder från gymmets barnavdelning sååå himla fint där.. och helt nytt,

Max älskar att vara där!

När vi kom hem från gymmet så träffade vi på grannen Anni och hennes son Eliot som är 3,5 mån..
så vi bestämde lite snabbt att vi skulle träffas och fika hon skulle bara iväg och handla lite snabbt och skulle ringa när hon kom hem!

Kanon tänkte jag för då hinner Max sova en stund innan för han är alltid super trött efter Mini Sats.. så jag la Max och passade på att baka en Hallon och blåbärspaj som jag kunde ta med till Anni!
Då kom Victor hem och ville oxå baka så då blev det en kladdkaka oxå som vi hjälptes åt att göra.

När vi kom hem från Anni var det bara att sätta igång med maten idag blev det pannbiff med kokt potatis, morötter och löksås



Nä nu är det mys i soffan..
På återseende

2 kommentarer:

  1. Vilken dag!!!!!!
    Det låter typ som mina dagar jö!!!!

    Hoppas du haft det bra hur som helst.

    Kram kram

    Pst, klart jag hjälper dig m blomman, klipp av stången så den ser ut som min om du inte redan gjort det?!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera