tisdag 27 januari 2009

Tisdag är här!

Hejsan hej.. idag är det ju då tisdag... och det är grått och mulet och blött och kallt.. usch..
Vi har iaf avklarat frukosten och Max verkar må bättre.. han åt upp all gröt och verkar riktigt pigg.. så jag håller tummarna att han är frisk nu!
Roger gick till jobbet i morse trotts att han mådde pyton igår.. hmm undrar ju just hur bra det är på en skala.. men man ska inte anklaga han för att va lat iaf! ;) puss!


Och just nu sitter Max och drar i datasladden medans jag skriver och dricker kaffe.. =)
Himlans roligt tycker Max..


Jag blev så full i skratt i går kväll när Max kom underfund med att han faktiskt kunde ställa sig upp vid bordet.. och faktiskt titta över kanten.. fasen va dom växer fort dom små.. som tur va hade jag kameran i högsta hugg... ;)

Jag måste även visa vår söta hund.. hon e ju så knäpp hon har nämligen fått en ny bästa kompis..

Jag längtar till på fredag när vi får hem vår nya soffa... .Vill ha nuu

sitter o letar fåtölj som kan passa.... hmm hittar inget.. joo det gör jag iofs men då är dom alldeles för dyra och stora..

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar