onsdag 18 mars 2009

Andra dagen på dagis!

Ja idag var det andra dagen på dagis..
och tyvärr blev det inte alls så bra.

Max har vaknat ca 1 gång/timme inatt från kl 03
han håller ju på att få ny tand igen, och nu är den nästan helt framme..
Han vaknade vid 6 imorse och somnade om kanske i 15-30 min i sängen med mig.. sen ville han upp.
Så när vi var på väg till dagis kl 8:40 så tvärsomna han i bilen.. tyvärr..
så när vi kom fram så bar jag in honom och då vaknade han, men på helt fel sida.. han var ju sååå himla trött stackarn!

Så efter mycket om och men fick han i sig lunchen på dagis som var makaroner och köttfärsjärpar med nån sås, så somnade han ovaggat, tyvärr sov han bara i 30 min sen vaknade han och var superledsen.
Så strax efter 12 bestämde vi att det var bättre att vi åkte hem..
Jag hann inte mer än att sätta in honom i bilen så sov han!
Nu sover han i sin säng efter att ha fått lite alvedon mot tänderna..

Men nu är 12:e tanden nästan helt framme!

1 kommentar:

  1. Stackars lilla Maxen.De ä inte lätt när han har en mamma som drar upp han när han somnat ;-)
    Ge sötnosen en jättekram å puss så hoppas vi tanden kommer fram fort.
    Kraaaam

    SvaraRadera